Stichting

E-mailadres: info@stichtingbloemrijk.nl

Postadres: Graspieperweide 13, 6708 LR Wageningen

Bestuurssamenstelling:

Het bestuur kent een voorzitter, secretaris en penningmeester. Het bestuur wordt gevormd door mevrouw J. Pothoven, voorzitter, B.A. Heutink, secretaris, C.N. Vreeken, penningmeester.

De bestuursleden ontvangen geen vergoeding.

Doelstelling, beleid:

De stichting heeft als doel: Het scheppen van mogelijkheden om de samenleving te betrekken bij de duurzame en biologisch geteelde bloemen van kwekerij Bloemrijk op de Wageningse Eng en het bevorderen van het behoud van de biodiversiteit en de natuurlijke waarden van kwekerij Bloemrijk op de Wageningse Eng.

De stichting tracht dit doel onder andere te bereiken door: Het scheppen van mogelijkheden voor het verrichten van vrijwilligerswerk; Het scheppen van mogelijkheden om activiteiten te organiseren voor verschillende leeftijdsgroepen gerelateerd aan de teelt van biologische bloemen en het scheppen van mogelijkheden om bovengenoemde activiteiten op kwekerij Bloemrijk te realiseren.